Morrn Söndag

Puhhu vilken vecka.  Nu sitter jag i soffan och pimplar kaffe och är osäker på om vintertiden styrde om sig själv inatt eller inte. Tänkte nyss att jag nog aldrig mer kommer att känna mig pigg. Det var förstås en s m u l a överdrivet men det känns verkligen som att all energi är slut och jag känner mig lite som en gammal ballong. Utan luft. Veckan har varit bra men har inte vant mig riktigt vid allt nytt än.

Jag har dessutom fått ett mycket oroväckande besked. Nämligen att jag behöver glasögon. M. Just det. Glasögon. Hur jag ska hantera detta vet jag inte riktigt än och jag tror jag skjuter upp hela tanken på det i några dagar. Annars är det mesta som vanligt. Fast inte alls. Nytt jobb, nya rutiner, nya människor och nya funderingar. Det har varit och är lite mycket av allt just nu men samtidigt så känns det skönt med förändring. Det är och blir bra, måste bara hinna ikapp och smälta ner.

på återseende

Kommentera

