Hej Söndag

Så har det gått ytterligare en vecka, tiden springer. Jag har börjat nytt jobb och är numera ledig på helger vilket är jätteskönt så igår tog jag sovmorgon och sen var jag ute och luftade mig i lördags-yran och gjorde två finfina fynd på Erikshjälpen, såg en kändis, fick fötterna överkörda av en tants överfulla dramaten-vagn, handlade rolig mat med basilikatema och sen gick jag hem och gjorde en ampel till fönstret. När K kom hem från jobbet åt vi all rolig mat och såg en dokumentär om personer som läste högt ur deras tonårsdagböcker vilket var både roligt och hemskt pinsamt. Bra dag!

Kommentera

