På fruktstunden

Känns som en trevlig frukt att tänka på när en precis googlat runt på konstig mat i Thailand och Kina. Jag som ryser när jag går förbi storaffärens chark med kycklinghjärtan skulle förmodligen aldrig våga handla mat där, än mindre äta något annat än typ päron.

Huvva.

Inte mycket har blivit skrivet här på en stund men desto mer har gjorts, en massa ritande (har köpt årets förmodligen bästa köp! Nämlisch, ett ljusbord!  så nu kan jag använda mina skisser på fulpapper direkt på finpapper utan en massa blyertslinjer som behöver suddas bort och lämnar fula märken) En del kortmakande har det också blivit. I helgen som var åkte jag till en pysselbutik jag totalt missat(?!) och införskaffade lite nytt roligt i pappersvärlden så har inte mindre än tre chokladkort och ett dopkort att visa upp (de ska bara bli överlämnade först) Dessutom ska jag börja med en beställning på sagokort imorgon så tänkte skissa lite på det ikväll och fundera på hur jag ska göra med utformningen.

Det var det. På återseende.

(ska försöka fixa suddigheten på bilderna som läggs upp, så länge, kan man dubbelklicka på bilden för att slippa det)

Kommentera

