Julkort

Igår kväll var det dags för julkortspaniken framför sista timmarna av musikhjälpen. Klippa, limma, skriva… Sa senast i förrgår att jag nog inte kommer att skicka några, att jag inte har tid att göra dom.. fast.. det går ju liksom inte, att inte göra och inte skicka. Hade några klara redan som jag gjorde i oktober men sen dess har det stått lite still. Men idag har jag lagt de flesta på lådan i alla fall och känner mig ganska nöjd med att jag gjort färdigt och klart. De resterande får jag skicka i morgon för limmet tog visst slut så nu får jag förlita mig på ICAs limstift för nu har jag två dagar ledigt och tänker inte gå många meter utanför dörren i onödigheter. Fler julkortsbilder kommer senare

Kommentera

