Äntligen helg!

Jag jobbar ju lite hursomhelst och vilka dagar som helst men nu har jag alltså helg på en lördag-söndag som resten, det känns himla bra och verkligen sådär helghelgigt som man aldrig lyckas känna om man är ledig måndag-tisdag. Då det känns som att jag har svalt ett gäng rakblad som fastnat i halsen och i övrigt känner mig skör och förkyldsam blir det ingen utflykt denna helg, helst vill jag bara vara hemma men kan ju inte göra ingenting så därför införskaffade jag lite nytt pyssel igår som jag tänkte ägna mig åt idag…

Nämligen..Ett gäng filt! Resultatet får ni se senare

Kommentera

