Björnen i fåtöljen

                                                  Klicka på bilden för att se den i större format..

Helgen har handlat om jobb och innan dess var jag ledig i ett par dag och hann med en massa tecknande, bio och en heldag i smeten. Skaffade mig en vuxenblus och en ny perlenpen som jag använder för att göra ”pärlor” på kort, mycket effektivt såhär i snartgörajulkort-tider. Dock drar jag nog ut på det ett par veckor till…

Bilden ovanför är en A3 teckning i akvarell, akvarellpennor och fineliners i kategorin Björnen & räven till mina barnboksbilder som jag hoppas få ihop en hel del av, till min nya portfolio.

Idag har jag jobbat och innan dess blev det en sväng till liljeholmen för att se om där fanns några vita pennor -slut såklart, efter det har jag postat en beställning på ett välkommen-till-världen-kort (visar senare) samt skickat iväg en ansökan om framtiden och nu ska jag bara hålla alla tummar tills det blir december och svaret om det ges.

Nu blir det kvalitet-tv med det okända

På återseende

Kommentera

