Flowa

Mhm. Känner mig en smula negativ och introvert idag, det är söndag och det känns verkligen som en sådan. Tanken var att ta en utflykt till Liljevalchs som öppnat utställning med bästa Lena Cronqvist! Bättre söndag hade det knappast kunnat bli, men åter igen vaknade jag knockad först halv tolv efter en natt med dretförkylningen som aldrig släpper så jag tror det får skjutas upp till nästa helg. (ja jag tycker synd om mig själv) Veckan i övrigt har varit skum, mesta tiden har jag suttit i soffan, ritat och hostat. Igår efter jobbet köpte jag en rolig kontaktplast och en prickig papperstejp som jag klistrade fast på allt jag kunde hitta, kanske visar senare. Nu ska jag kaffepimpla och leta upp en okej-värdig serie på Netflix (får se hur det går).

Adjö och på återseende

Kommentera

