hejhej

Nu blev det ett sånt därnt hopp mellan gångerna igen. Har haft syster med svåger -besök här och vi har haft fullt upp hela fyra härliga dagar med Gröna Lund, Prideparad (obs!obs! ps:jag fick vinka till Jonas Gardell, himla fint:ds), shopping, minigolfing, pyssling och lite allt möjligt. Dom hade gärna fått stanna i fyra dar till för det blev hemskt tomt och tyst när de åkte hem igår.

Nu är det ny vecka och en ny månad ,med ny arbetsplats mitt inne i smeten. Jag har varit helst slut sen jag kom hem men ge mig några dagar till så kommer jag nog in i det. Det blir ingen bild idag. Nä, så kan det va ibland.

Kommentera

