Hej

Idag såg jag Josefine Johansson på ett tåg och blev helt starstrucked (fast ansträngde mig extremt noga för att glo helt naturligt förstås) åt på en restaurang där servitören tyckte att det var fel på mig fast kocken inte alls (!?) och blandat till en extra stor påse lördagsgodis som jag och K ska trycka i oss till några avsnitt av LOST som vi börjat se om. Eller K ser om det och jag ser det. Har en makalös förmåga att glömma bort namn och personer, vad som händer och hur det slutar i film och serier och jag vet att jag åtminstone såg första säsongen Lost när det begav sig men ändå kommer handlingen som en nyhet, men jag minns en person och det var han i krulligt hår för han var med i någonting annat senare och då stod det att han varit med i Lost tidigare. Ja ni förstår.

I övrigheten försöker jag komma på ett fint färgschema på garn till en babyfilt som jag gjort ett mönster till, får bara välja tre men alla är ju så fina…

Kommentera

