Morgon Lördag

för god vet jag inte om den är, vaknade av väckarn som ljöd på högsta volym vilket jag inte brukar göra numera (vaknar alltid 2 minuter innan) och med helvetiskt ont från visdomstanden. För två veckor sedan ungefär hade jag ont i ena sidan pga ena visdomstanden som är lite sned (såklart) men ändå ville ta sig upp. Sen gick det över (ÖH. efter besök hos tandläkaren då och efter x antal ipren, alvedon eller kanske pamol) Och nu allaredan är det alltså dags på andra sidan. Vilket känns lite som ett skämt. Jag hoppas fortfarande att det är det. Så idag knapras det och gås till jobbet och hoppas på att det ska ”gå över”. Vilket jag tvivlar på. Tvivlar på starkt.

Det känns som att det har varit en dålig månad hittills och jag tror att den faktiskt är det.   På alla plan. På en del håll händer det mycket och på en del håll inget alls. Det är som att vänta på något men inte riktigt veta vad. Eller att faktiskt veta vad, men inte kunna göra något åt det. Humöret blir ju sådär. Och så tanden på det.

NÄ slutklagat, lite kaffe och Hexident på det här så blir det nog en överkomlig lördag.

Kommentera

