frukost

Jag är en sådan som äter exakt samma frukost i tre veckor och sedan byter. Alltid olika sorters bröd och olika sorters drycker och olika smaker av diverse yoghurt. Sedan en tid tillbaka har det varit knäckebröd med tartex (kikärtspastej) som varit storfavorit och innan det var det yoghurt med musli. Jag äter det till frukost varje dag tills jag tröttnar och byter därefter. Idag blev det gröt och tydligen börjar då härmed en gröt period.

Nu är ledigheten slut för den här gången, i söndags var vi på bio, Taken 2, det känns alltid lite lurigt att se 2an av någonting då det finns något att leva upp till men jag tyckte den höll och var bra. Förutom det har jag suttit konstant med teckningarna som ska bli julkort. Snart är dom klara och ska åka in till tryckeriet, härligt.

På återseeende

Kommentera

