Regniga tisdag…

bara för att jag tänkt mig utflykta lite såhär under min lediga dag. (och nej det kan man inte när det regnar.. för mitt paraply är så litet och sen så är det faktiskt kallt och jag gillar inte ljuset ute när det regnar på hösten det liksom sticker i ögonen och ja…) Så vad gör man istället? Pysslar såklart. Har en tanke om att trycka upp några julkort till vykort så det blir nog vad som ägnas åt idag.Tänkte mig tre motiv och har ett och ett halvt i huvudet, har inte bestämt mig om det ska följa ett speciellt tema (förutom jul då) eller inte så vi får se hur det blir.
I övrigt vill jag passa på att hurra för Valios laktosfria choklad mjölk:samt att jag inväntar med spänning på strumpepaketet från värmelandet..Observera att denna bild tog för ungefär 40 minuter sedan och att det då var sol i tio minuter. Elakt.

Kommentera

