Goddag

Har varit lite tomt på inlägg här ett tag, har varit två (och en halv) galna veckor. Första veckan fick jag finfina blommor och besökte både 3d och 4d bio (där jag vann en frågetävling och belönades med strålkastarljus i biosalen..hua) med K. Efter det tog jag en minisemester till värmelandet och hälsade bestis nya tillskott..En alldeles färsk BÄBIS!!! som snällt låg i vagnen medan vi fikade och gick en regnig promenad. Dagarna tenderar att flyta ihop  därborta såhär i efterhand  men hann även med klippning och prat hos min alldeles egna frisör som jag matade med mazariner och ballerinakex som tack. Lunchade hos mormor och morfar och hängde en hel del hos syster och hennes hjärtevän som vi även var hejjade på när han sprang halvmaraton runt heeela rackensjön och lite därtillJag blev mycket imponerad och har redan tittat på både löparskor och byxor, vore ju en rolig grej så osportig som jag är att snöa in på löpning och avsluta det hela med ett lopp nästa år..hmm…

Naturligtvis hann jag vara hemma hos mor och kattorna också…och vad vore en värmlandsresa utan kattkort? nej just det så här kommer en Fräza-bild i motljus och alltSen tog jag tåget hem till Stockholmet där Semlan väntade. Så andra veckan har bestått i två födelsedagsfiranden, shopping, middag, utekväll och borttappande och hittandet av visakort! samtidigt som jag har jobbat på både ett och två ställen och var till slut ganska trött i huvudet vilket förmodligen resulterade i att när jag äntligen hade en enda dag ledig blev jag n a t u r l i g t v i s  tokförkyld så både i förrgår och igår låg jag soffan hela dan och halvsov mellan hostningarna. Den mest hemska dagen hoppas jag var igår då jag hyperventilerade, yrade och drömde mardrömmar. Feber antar jag. Idag känns det liiite bättre men känner mig fortfarande jättekonstig och har ont i hela kroppen så tänker nog fortsätta sitta invirad i täcket med datorn på magen… kanske lägger jag mig ner ibland också. ( och ja, jag tycker väldigt synd om mig själv)

 

 

 

 

 

Kommentera

