Omslaget

Det hemliga projektet är nu klart och tryckt. Malini, en singer/songwriter var tjejen som jag bjöd in att sjunga på min första, egna vernissage för en utställning 2005. Efter det gjorde jag omslaget till hennes första demo-skiva 2006 som ni kan se här och ytterligare en 2010,
Så nu var det dags igen för hennes singel, Häljeboda. Tyvärr hade jag endast några dagar på mig och satt innan och efter jobbet och svettades för att hinna färdigt. Hann heller inte rita mycket så använde hennes fars foton på Folkets hus, klätten, broarna och badlanne i Häljeboda och satte in dessa i skölden.

Kommentera

