semester 2

 

Semestern i Värmelandet har varit härlig…

Efter midsommar blev det dock lite märkligt väder… Både regn och moln och kallt.. men detta botades med filmkvällar och vänhäng

men till slut kom solen och tittade fram

och Ozzy kom och hälsade på …

Den obligatoriska grillningen blev ju också av…

samt en hel del jordgubbar…

Under en dåligt-väder-dag rensade jag bland gamla målardukar och irriterade mig över ett tjugotal jag aldrig gjort klart…

Mormor och morfar fika blev det såklart, en sisådär tre-fyra gånger…Men mest var jag hemma i trädgården, tog med mig frukost ut

Höll koll på vinbären…

      pratade med fåglarna…

      luktade på blommorna…

       och jojjo var liksom alltid med på ett hörn förstås…

 

Kommentera

