Hej söndag

Sitter med huvan på och dricker kaffe, försöker vakna till då jag ska jobba om ett par timmar men det är svårt att få hjärnan att vilja göra det när det ser ut såhär:Igår var det samma tråkväder så jag och K hade vår(haha)städning till tankesmedjan dock bättrade vädret på sig framemot eftermiddag och solen kikade fram en stund då vi passade på att gå till ICA och tillbaka, mer motion än så behöver man inte på lediga dagar. Efter det kollade vi på Harry Potter som jag aldrig sett en hel film av utan mest bara hört hur dom ska vara så fantastiska. Visst var dom fint gjorda, jag gillar alla välgjorda detaljer och miljön men det kanske inte är det bästa jag har sett.

Nu blir det till att duscha och gå iväg i slasket. hua.

 

Kommentera

