God morgon måndag

Ja så tog den här helgen slut, det har varit en ganska slö men ändå trevlig helg. I lördags mötte jag och K upp ett par bekanta för fika och vernissage på Färgfabriken. En gigantisk installation av tejp (se här) i hela rummet som jag gillade samt ett något mer obehagligt verk i rummet bredvid  (se här). Eftersom jag inte varit på en sån här stor vernissage innan var jag nog mest fascinerad över hur mycket konstintresserat folk, vernissagen drog.

Nu har jag varit på morgonpromenad och införskaffat frukost eftersom varken jag eller k stod ut med kylan igår och stannade inne hela dagen.

 

 

Kommentera

