Garn

-trodde jag inte skulle vara så kul att hitta som det faktiskt är. Nu är det ännu en halsduk på gång i verkstaden. Vad det var som hände med julkorten? det undrar jag också men jag är en mästare på att börja med något flera månader innan för att sedan sluta mitt uppe i det och få jättebråttom då jag inser att det inte är klart.

Är klar med almanackans bilder men har fortfarande jobb på den, rutor som skall göras och siffror som skall skrivas, sen är det, det här med att scanna in alla teckningar och skriva ut. Måste försöka ta tag i det på nästa lediga dag då jag ska försöka sälja dem innan det nya året börjar och tar vid. Just nu är det mycket som händer och mycket som komma skall, får nog ta och göra en sån där lista…

Trevlig lördag & på återseende

Kommentera

