almanacka

Jo mitt teckningsprojekt som jag tidigare nämnt är alltså en almanacka för 2012… Idén fick jag av ulicam.blogspot.com som tecknar magiska bilder och som gjort en finfin almanacka, Ett år med rävarna och jag tyckte idén var så fantastisk så jag snodde den rakt av och gjorde Ett år med kaninerna. (inte helt okej va?!) Nu har jag påbörjat den sista av månaderna som borde bli klar idag.. Det känns så bra när man har ett projekt på tolv teckningar och faktiskt gör klart dom.Efter detta projekt ska jag börja på en julbeställning jag fått á tre teckningar, har filurat lite på hur de ska se ut och borde verkligen börja med dem idag då jag är ledig så att de hinner bli klara och gjorda istället för stressiga och oklara. ha nu en fin fin söndag.

på återseende

Kommentera

