Glad fredag

men det är inte lika lätt att gå upp på morgonen nu som för ett par månader sen, när det ser ut såhär:

Det var ett tag sen jag skrev, har varit mycket jobb och segt internet. vad som har hänt sen sist är nog inte mycket hos mig förutom att K hade sin utställning i onsdags, vilket var höjdpunkten på hela veckan. Det är något speciellt att gå på vernissage ändå, speciellt när man känner personen som har den och vet hur mycket tid, tankar och jobb som ligger bakom. Det är ju som att bli inbjuden till någon annans värld och få ta del av den personens tankar, det gillar jag.

Nu blir det jobb och i helgen lite mer jobb och finbesök från Norrland. kanske hinner jag med lite av det där teckningsprojektet som ligger och viskar till mig högst upp i bokhyllan…

Hoppas ni får en finfin helg.

Kommentera

