Den där kuren…

hjälpte inte nämnvärt. Inte ens placeboeffekten av att jag faktiskt tror stenhårt på blandningen. Hostar och nyser och snuvar fortfarande men hoppas på att det snart går över snarare än att det förvärras för nu är det ny jobbvecka och jag har inte tid med det här. Hösten med sitt mörker och sin kyla, hur vacker den än må vara, kan vara lite svår att acceptera ändå. Egentligen är det ju nu man borde må som allra bäst, så att man klarar av omställningen menar jag. Min lediga dag ägnade jag åt att pyssla med ännu ett projekt som har med porslin och lera att göra, allt gick lite i slowmotion igår men resultatet blev jag mycket nöjd med även om jag har mycket kvar. Ska försöka fixa med det ikväll också om jag orkar och kanske blir det en liten tjuvtitt.

Hoppas ni får en fin dag där solen skiner!

Kommentera

