God morgon

uppe med tuppen men orkar inte riktigt komma igång så jag försöker vakna med en kopp the. Idag är det onsdag och det ser riktigt kallt ut ute, igår hade jag sockor för första gången den här hösten och de åker nog på idag med. Brukar säga att jag gillar hösten  men kylan är jag inte riktigt vän med så det kanske inte vore så dumt med en dunjacka ändå…

Igår kom jag på att jag faktiskt har två små kusiner dvs, ett mycket passande tillfälle att göra Halloweenkort till två personer som faktiskt firar detta så det var vad jag fördrev tiden med. Mycket nöjd med resultatet av de något barnsliga men roligaattgöra korten. bilder kommer senare för nu måste jag ta mig i kragen och vakna till liv om det ska bli något av den här dagen också.

på återseende

Kommentera

