När hösten lägger sig i

Mössprojektet är härmed avslutat för denna vecka och för minst två veckor framåt. Detta projekt har tagit min hittaettprojektochhållpåmeddetdygnetrunttillsdutröttnar-nerv att go bananas. Det här med att handarbete är rogivande kanske gäller Elsa 82, men jag blir stressad på riktigt. Jag har gjort sju stycken hittills och bilder kommer upp senare. Med denna plötsliga paus vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på härnäst men innan dagen är slut har jag säkert hittat ett nytt projekt att klamra mig fast vid som om det gällde något livsviktigt.

Hursomhelst, idag är det fredag och det känns alltid lite extra trevligt med den dagen så nu firar jag med kaffe och internet som för övrigt verkar funka ganska okej på morgonen av någon märklig anledning…

Ha en finfin helg.

Kommentera

