God morgon

om inläggen kommer oregelbundet så beror det på vädret. Japp, för jag har nämligen bara internet utomhus numera, ska försöka ordna det där. Hursomhelst, jobbar i helgen så  fast det är söndag känns det lite som en måndag. Mormorsrutorna är i full gång och har blivit en nätt liten hög men jag tror jag spänner långfingret på något konstigt vis för den har nästa domnat bort helt, kan det vara att jag är ovan kanske? Projektet känns dock långdraget och kanske lite vattenöverhuvudet igen, speciellt eftersom jag inte kan acceptera att det får ta tid utan det måste vara färdigt helst igår, vilket gör mig en smula stressad och virkningen blir inte alls sådär rofylld som jag tänkte att den skulle vara. Allt eller inget, svart eller vitt -det är mer jag.  Vi får väl se hur det går.

Igår kväll blev det sådär som det kan bli ibland, att man bara måste gå ut. Spelar stor roll vart och det fick bli en sväng runt vattnet. kanske var det värmlandsmiljön som gjorde sig påmind.

Kommentera

