pysselknåperier och hemliga projektet…

Igår var det dags att dra fram grejer som bara väntat på användas vid ett senare tillfälle. Jo, för jag brukar liksom göra så att jag sparar en oändligt massa saker som kan vara bra till det där projektet och det där projektet, har ofta en massa fulsnygga eller bara onödiga grejer som jag ändå inte riktigt kan slänga för att jag tror att det skulle passa bra till just det där. ”Det där” brukar också oftast glömmas bort och sen ligger det bara där tills jag städar och upptäcker det igen och på nytt. Så igår blev det korttillverkning och hemliga projektet som drogs igång men inte riktigt är klart än så  jag lägger upp bilder senare på resultatet.

Slutsats:

Det här med hösten är inte så dumt ändå, att den kommer så snabbt, ja typ nu. Är fortfarande skadad sen jag var liten och alla sa att när det är sommar och varmt så måååste man vara ute, spelar inte så stor roll vad man gör, bara man är ute och liksom njuter av att man kan vara det. På hösten däremot, då får man göra precis som man vill, har man tur kanske det regnar och då är det inte ångest som gäller utan att just dra igång alla dom där projeketen som man klurat på men inte riktigt haft tid, eller ro till att göra. Men nu kommer den alltså, hösten Åh så härligt!

Kommentera

